QUICK TIP: pokiaľ neviete čo napísať na TT, vyjadrite to fotkou!

FRAJER NA ZÁSKOK? (recenzia na knihu)

23. srpna 2018 v 11:01 | Lucky Lady. |  Názory
Dnes je tu článok s recenziou na knihu, ktorú som za posledné obdobie stihla prečítať. Keďže sú prázdniny, a je viac času na čítanie a vykonávanie svojich hobbies, na ktoré nemáte počas školského roka až toľko voľného času, tak som sa rozhodla, že opäť začnem aktívnejšie čítať. Kúpila som si aj lampu na čítanie, nie takú tú baterkovú...ale kvalitnú lampu s 3-mi prepínaniami na zmiešanú, bielú a teplú farbu a taktiež s intenzitou osvetlenia. Ale toto nie je článok na recenziu na stolovú lampu, ale na knihu, ktorú musím s vami zdieľať, a o ktorej vám musím povedať!:

Ako som sa dopátrala práve k tejto knihe, a prečo som si ju vybrala?
Do vyhľadávača google som si zadala martinus.sk - kníhkupectvo, ktoré mám najradšej zo všetkých. Zvolila som si žáner, aký preferujem. Najskôr som si zvolila romány, pretože odjakživa mám rada také tie teenegerské knihy, kde jeden sa zaľúbi do druhého, a príde nečakaný zvrat, a celú knihu vlastne očakávate, ako sa dajú dokopy a bla bla. Áno, aj keď mám už pokročilý vek (to znie ako 70 ročná babka), stále ma to baví, pretože sú to také knihy na odľahčenie, na oddych, prídete na iné myšlienky, a myslím, že v každej žene stále drieme to romantické srdce a duša, ktorá baží po dokonalom mužovi a po dokonalom vzťahu. A pre tie zadané (ako aj ja), ktoré už nezažívame tie prvé chvíľkové pobláznenia, zaľúbenia, je to skvelá voľba, ako si pripomenúť tie krásne začiatky každého vzťahu.

Pre ktorú knihu som sa nakoniec rozhodla?
Kasie West: FRAJER NA ZÁSKOK. V prvom rade ma zaujala obálka, pretože patrím k tým, ktorí hľadia a vyberajú podľa vzhľadu. Proste, či už sa jedná o film, o knihu, o produkt v obchode, musí ma na prvý pohľad zaujať obal, a potom prichádzajú na rad ďalšie kritériá, ako napr. opis knihy. Ten ma tiež zaujal, takže ideme ďalej a pozrieme sa na hodnotenia. Boli priaznivé, nie úplne 5/5, ale boli viac pozitívne ako negatívne. Keďže tento titul nie je novinkou, tak som sa rozhodla, že si ho požičiam z knižnice. Veď, keď môžme ušetriť, prečo by sme neušetrili, no nie?

O čom táto kniha vlastne je?
Autorka predstavuje príbeh dvoch mladých ľudí, predovšetkým dievčaťa menom Gia Montgomeryová, ktorá si našla priateľa, menom Bradley, avšak z Univerzity, pričom ona ešte stále chodí na strednú školu. Už niekoľko mesiacov o ňom rozpráva svojim priateľom, avšak niektorí z nich jej neveria, že vôbec existuje. A preto sa rozhodla, že na školskom plese im ho predstaví, lenže on sa s ňou tesne predtým na parkovisku rozišiel. Čo teraz urobí? Už jej asi ťažko uveria, že vôbec existoval..a tak sa rozhodne, že osloví chlapca, ktorý sedel v aute a čakal na sestru. Navrhne mu, aby na pár hodín predstieral, že je Bradley. A potom, ako súhlasí, prichádza na rad problém, že nevie prestať na ňho myslieť.

Keď kliknete na obálku, zobrazia sa vám bližšie informácie.

A aké sú moje pocity a dojmy z prečítania tejto knihy?
Vrelo vám ju odporúčam (pokiaľ vám nevadí čítať po slovensky). Zhltla som ju behom 2 dní. Je príjemná, ľahká na čítanie, núti vás čítať ďalej a ďalej, pretože ste tak veľmi zvedaví, ako sa to ďalej vyvinie, že ju proste neodložíte nabok. Dokonca som si ju zobrala aj do práce, a už bol pomaly najvyšší čas zatvárať obchod, avšak ja som to musela proste dočítať! Chýbalo mi už iba 10 strán, tak som všetko nechala bokom, a musela som proste tú knihu dočítať! A viete, aký pocit potom prichádza...sklamanie, melanchólia, že už ste tú fantastickú knihu prečítali, a už ju čítať nebudete. Aspoň v blízkom období nie..Našťastie sa kniha skončila šťastným koncom, takže som z nej mala príjemnú náladu ešte dlho po prečítaní. Poznáte to, keď niečo čítate, alebo pozeráte film, a vyvíja sa podľa vašich predstáv a vy sa pri ňom usmievate? A nakoniec to dopadne presne tak, ako ste si želali? Takýto pocit vo mne zanechala táto kniha, za čo som veľmi vďačná.

Ako hľadáte knihy, keď chcete čítať?

1 člověk ohodnotil tento článek.