QUICK TIP: pokiaľ neviete čo napísať na TT, vyjadrite to fotkou!

RECENZIA| 2 filmy (1. časť)

11. července 2018 v 10:29 | Lucky Lady. |  Názory
Ahojte! Vítam Vás pri novom článku. Usmívající se

MIDNIGHT SUN (1. film) LOVE, SIMON (2. film)

Dnešný článok bude recenzia na tieto dva filmy:

Už som videla veľmi veľa filmov, ale tento je proste TOP! Je to asi najkrajší film, aký som videla, a zároveň najsmutnejší, aký som videla. Je to naozaj krásny film, na ktorý som chcela ísť aj do kina. Našťastie som nešla, pretože som posledných 30 min. vkuse prerevala.. Tento film ma zaujal na prvý pohľad, bez toho, aby som si vôbec pozrela trailer, či galériu hercov, ktorí tam hrajú, či popis filmu. Zaujal ma samotný cover a hneď som vedela, že tento film musím vidieť. A teda absolútne nesklamal! Z csfd. som sa dozvedela, že tento formát (scenár) bol už natáčaný, a tiež mal v úspech, bol natáčaný hercami z Číny myslím, ale musím povedať, že to ma nezaujalo natoľko, aby som si to pozrela. Ale myslím si, že tento film (2018) POLNOČNÁ LÁSKA dostal úžasné herecké obsadenie, Patrick Swarzeneger je naozaj pekný chlapec, doteraz som ho nepoznala. Prekvapilo ma aj, že je to Swarzeneger. Smějící se
Naozaj, ak mám odporučiť nejaký film, tak tento Vám odporúčam všetkými desiatimi, je to také romanticko-smutné, by som povedala.
Ešte Vám prikladám aj pieseň, ktorú som si z tohto filmu veľmi obľúbila, ale sú tam viaceré pekné. Bella Thorne - Burn so Bright
Moje hodnotenie: 10/10

Drama/Romantický
Keby ste sa chceli dozvedieť o filme niečo viac, prikladám odkaz.

Čo sa týka druhého filmu Ja, Simon (LOVE, SIMON; 2018): tento film ma taktiež zaujal okamžite svojím coverom, a pri ňom som si už prečítala aj popis, a ten ma taktiež zaujal natoľko, že som si nepozerala trailer ani ostatnú galériu. Bola som zvedavá, ako dokážu pojať formát filmu, kde hlavný hrdina hrá gaya, a teda rieši sa aj otázka ohľadom tejto témy. Priznám sa, že takýto film s podobným scenárom som ešte nevidela, a teda ma celkom zaujímalo, že o čo tam pôjde. A musím povedať, že ma tento film zaujal. Bola som zvedavá na koniec, kto bude tým druhým gayom, scenáristi to pojali zaujímavým štýlom, pričom diváka naťahovali až do konca. Avšak aj keď ma tento film zaujal, je to taký film na jedno pozretie. Že keby si teraz poviem, že chcem si pozrieť nejaký film, ktorý som už videla, tento by to nebol. A ani keby ho vysielali aj v Tv, tak znova by som ho už nepozerala. Ale to neznamená, že je zlý. Len už mám taký z neho pocit, že nemá mi už čo ponúknuť. Aj tak Vám ho ale odporúčam, ako takú oddychovku. Vtedy, kedy už neviete, čo si pozriete, ale radi by ste si niečo pozreli, tak odporúčam toto. Usmívající se
Moje hodnotenie: 6/10

Komédia/Drama/Romantický

Videli ste niektorý z týchto filmov?